Het is vr 10 sep 2010, 20:24

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 AZ laat van Gaal niet gaan 
Auteur Bericht
Beheerder

Bericht AZ laat van Gaal niet gaan
Clubs die geïnteresseerd zijn in de diensten van Louis van Gaal, hoeven zich niet te melden in Alkmaar. AZ is namelijk niet van plan om de oefenmeester tussentijds te laten vertrekken. Dat laat voorzitter Dirk Scheringa weten naar aanleiding van de geruchten dat Bayern München in Van Gaal de opvolger ziet van de ontslagen Jürgen Klinsmann.

"Een tussentijds vertrek is niet bespreekbaar", aldus Scheringa in het Noordhollands Dagblad. "De trainer heeft bij ons een contract tot 2010. Ik ga ervan uit dat hij zich daaraan houdt."

di 28 apr 2009, 12:48
Profiel

Bericht Re: AZ laat van Gaal niet gaan
Mijn laatste posting was van 13 maanden geleden, toen zat AZ in een dip, waar waren hier destijds degenen die nu feestvieren? Een club ondersteunen en trouw BLIJVEN is en blijft een must. Ook van GAAL!!! ;)
AZFanatic schreef:
Clubs die geïnteresseerd zijn in de diensten van Louis van Gaal, hoeven zich niet te melden in Alkmaar. AZ is namelijk niet van plan om de oefenmeester tussentijds te laten vertrekken. Dat laat voorzitter Dirk Scheringa weten naar aanleiding van de geruchten dat Bayern München in Van Gaal de opvolger ziet van de ontslagen Jürgen Klinsmann.

"Een tussentijds vertrek is niet bespreekbaar", aldus Scheringa in het Noordhollands Dagblad. "De trainer heeft bij ons een contract tot 2010. Ik ga ervan uit dat hij zich daaraan houdt."

wo 29 apr 2009, 07:59
Profiel
Beheerder

[quote="Dick"]Mijn laatste posting was van 13 maanden geleden, toen zat AZ in een dip, waar waren hier destijds degenen die nu feestvieren? Een club ondersteunen en trouw BLIJVEN is en blijft een must. Ook van GAAL!!! ;) [quote="AZFanatic"]

idd. Ik ben zelf ook wat laks geweest met het forum. Best druk allemaal in je eentje de site bijhouden en het forum :lol: Woon nu samen en voor me vriendiin ook niet leuk als ik constant voor me laptop zit... Dus als er mensen zijn die willen helpen info@azfanatics.nl

wo 29 apr 2009, 09:26
Profiel
Beheerder

zal van Gaal gaan of niet...? Word van al het nieuws en speculaties ook niks wijzer

za 09 mei 2009, 07:47
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]